Måndag

2010-10-18 KLOCKAN 10:58:26


Ny vecka, nya...?


Inte uppe lika tidigt idag som dom andra dagarna. Men jag skyller på att jag har haft jobb-helg. Då somnar man inte förren vid 1-2 :) Bra helg. Lugn och skön. Har sluppit alla fyllegrisar^^ plus att jag jobbade med Catta, bra tös det där. Mer flummig än mig. Tro det eller ej, haha.

Nu till helgen har jag funderat på en liten inflyttningsfest. Men jag vetifan, ha. Funderar vidare :)

Har letat efter en låt som jag hörde på NRJ förra veckan. Har t.o.m skickat ett mail till pogramledaren, men har inte fått nåt svar :( Här är iallafall 2 nya bra låtar jag hittat;



Swedish House Mafia - Miami 2 Ibiza

Sean Kingston - Letting go (Dutty Love)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback