First night

2010-10-12 KLOCKAN 10:08:19


Jahapp. Första natten inatt i lägenheten. Lisa sov också här^^ Ska jag va helt ärlig sov jag riktigt dåligt, fast Lisen va här. Vet inte varför. Somnade till och från till typ klockan 4. Fattar inte? Rädd för att va själv? Eller vad är problemet? Nu hade det faktiskt varit skönt att bo ihop med någon, ha. Lilla mesiga och känsliga Lolla :P

Igår spenderades min dag i lägenheten typ. Ser faktiskt riktigt bra ut här nu. Förutom lite småsaker som ska upp. Men det kommer, så småningom.
Blev även en runda till Halena senare på kvällen. Sen kom Corney med. Lisa slutade vid halv 10, så då hämtade jag henne. Var ju svinkallt ute. Vintern är verkligen på väg.... DEPP!

Idag ska jag hem till min fina mamma och hämta mer grejer. Helt sjukt så mycket skit man har. När Halena slutar jobb kommer hon hit.

Have a nice day^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback