Det gick ju bra!

2010-10-05 KLOCKAN 00:55:52


Tusen tack för hjälpen ikväll lillebror!
Vi var riktigt trötta efter flytten ikväll. Det tog hårt. Tro det eller ej, ha. Men nu är det klart. Eller, inte riktigt. Har sängen och mina byråar kvar. Bara till att börja packa upp och göra det hemtrevligt nu.

Imorgon sticker jag och Lisa in till IKEA. Behöver ett soffbord och en tv-bänk. Får se om jag bestämmer mig då för vilken färg. Vitt eller ek? Huum. Blir även lite annat smått som jag skrivit upp. MEN! Måste hålla i pengarna. INGA impulsköp, vilket jag är väldigt duktig med^^

Resten utav kvällen har jag tillbringat tillsammans med min andra hälft ;-* Kollat på film, snackat, druckit te+kaffe och näst intill kedje**** ;)




Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback