SNÖöö

2010-11-24 KLOCKAN 11:20:45


Nu har snön kommit till lilla Höör. Myspys^^ Har varit ett jäkla väder i 2 dagar, men nu har den lagt sig, blåser lite men vad fiint :) Längtar till helgen då man ska julpynta.
I söndags när jag var med mamma & Kjell på föreningscentralen i Tyringe fick jag en stor röd julstjärna som jag ska ha i stora fönstret och en liten jultomte med lykta, plus svarta sittdynor som jag har på stolarna i köket :) Tack Kjell ♥

Idag blir det jobb på Preem :) Och imorgon ska jag upp tidigt igen för jobb på Fogdaröd. Får nog be Kjell ringa och väcka mig igen. Är så rädd att jag inte kommer upp annars :P

Igår när jag hade varit hos min fina Emma lånade jag hem 2 filmer. Fick bli "Notting Hill". den är ju så bra, så fin^^ Ska erkänna att där kom en liten tår i slutet, ha.

Nu blir det städ. Heej!


Jo, ingen som har eller vet en billig kattställning till salu? :) Har en katt som älskar att klättra och klösa sådär överallt så jag får ett utbrott^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback