Halsfluss?

2010-11-28 KLOCKAN 12:13:39


Först av allt vill jag tacka för i fredags. Blev bowling och god dricka nere på Lucky bowl med Danne, lillebror, Marcus, Sara, Jannice, Pade, Nilsson & Mattias. Sen vidare hem till Danne. Har inte mått helt hundra på hela veckan så jag stack hem rätt tidigt.

Har haft ont i halsen i princip hela veckan nu. Ena halsmandeln har svullnat upp rejält. Vet inte om jag ska kolla upp det iom att det gått lång tid nu. Är lite halvseg i kroppen med. Ska jobba på Preem idag och Fogdaröd imorgon. Men vill inte sjukanmäla mig från det nya :/ AHH! Där är ju alltid nån sjuksköterska, som man kanske kan fråga imorgon. iiiii* drygt!

Igårkväll hämtade Sandra upp mig. Hem till henne för lite film. Blev "Dear John". Jävligt bra faktiskt. Samma regisör som "The notebook".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback