Grubbel&Bubbel

2010-11-18 KLOCKAN 12:01:56


Hej hopp gummi....


Jag är rätt så bra på att gå och grubbla på saker en lång period. Jag är en liten grubblare^^ Saker jag inte förstår mig på. Människor jag inte förstår mig på. Vissa liv jag inte förstår mig på hur man kan leva. Jag levde ett liv en gång. Vad fan höll jag på med då? Jag levde som en 50-åring fast jag bara va 20. Jag bara skrattar nu. Tyvärr lever MÅNGA 20-åringar så nu, samma som jag gjorde då. Tänk efter lite va. Vill ni detta? Låt mig svara; Nooo you don't! Fy fan vad jag har det bra nu! ;)

You are always on my mind...


Yrhöna arne.
Jobbar bara några timmar idag, sen är jag långledig :D Imorgon blir det bara lugnt, med så många av mina bästa som möjligt, hoppas jag :) Sen på Lördag.. Då är det fan ta mig JÖÖÖG som gäller!

Adios!

App app app... En sak till^^
Satt och diskutera med min fina Emma om när hela ligan samlades och festa. Det är ju SJUKT vad det var längesen. När verkligen ALLA var med. Och det är ju 1 år sen?! AHH STYR UPP!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback