Då var det Lördaaug!

2010-11-06 KLOCKAN 11:59:35


Blev jubb igår. Även idag. Fick reda på igår att jag bara jobbar till 22 idag. Riktigt nice. Röd dag ju^^ Så, då kan man ju alltid hitta på nåt etter jubb?! Huum. Känner inte för nåt just nu egentligen. Och det innebär att jag måste vara uppe på systemet inom en timme. Njae, tror jag hoppar det. Är ju ledig imorgon. Men jag tror bara det blir chill ikväll. Nån bra film kanske? Imorgon blir det i alla fall bio med töserna :)

Dolly är på bättringsväg. Tror jag i alla fall. Såret är djupt, men jag försöker hålla det rent. Lite sent att sy nu med. Men håller tummarna på att det inte blir någon större infektion! SNUTTA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback