År 2o1o

2010-12-08 KLOCKAN 13:43:22


ÅRET
Hur har året 2010 varit för dig?
- Upp och ner
Bättre än förra året? - Nej det vill jag inte påstå
Har du träffat några nya vänner? - Ja
Någonting du aldrig kommer glömma? - Ja ohja, en hel del. Bl.a att jag fick reda på en sak som hände för 3 år sen. Kommer aldrig att glömma!
Har du hittat en ny låt som du älskar? - massvis!
Isåfall vilken? -

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit? - Huum. Inte så jättebra.
Har du strulat med någon?- Ja
Har du varit kär? Yes
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Jadå
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja, mina vänner^^
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej


SORG&HÄMD
Har någon i din närhet tagit självmord? - nej
Har någon i din släkt avlidit? - Ja
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - nej
Har du varit i slagsmål? - Ehm, njaa haha halvt kanske för längesen. Men håller helst inte på med sånt trams.

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - JA
Isåfall vad? - Säkert mycket, men kommer såklart inte på allt nu. Men har gjort ett misstag jag alltid kommer att ångra.
Har du skämt ut dig? - Haha ja.
Har du ljugit för en vän? - små lögner kommer lite här och var :P
Har du gjort något dumt mot en vän? - Nej, det tror jag inte i alla fall.
Har en vän gjort något dumt mot dig? - YES. Men det var en vän. Inte nu längre^^


VÄNSKAP
Bästa vän? - Har många :)
Har du många killkompisar? - ja
Har du förlorat en vän? - ja
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - njää
Har du gått bakom ryggen på en vän? - njae, det tror jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback