Ack vilken otur, men ändå tur...

2010-12-06 KLOCKAN 11:21:04


Körde hem till mamma och Kjell igår vid 15 tiden. Fika först, sen bjöd dom på mat. När vi satt och åt vid 18 tiden började mitt hjärta slå i en jäkla fart.. FUCK! Jag hade glömt släcka ljusen därhemma.. Skakig i hela kroppen, kutade ut i bilden och Fredrik körde som ett skott, heh. Jag kunde nästan se framför mig att där skulle stå brandbilar utanför mig och att det skulle ryka som fan. Men, det gjorde det inte. Jag kutade upp, och som TUR va hade dom inte brunnit ner. Var ca 5 cm kvar av ljusen. FY FAN! Hur pantad i huvudet får jag va. Tänk om min skatt hade brunnit inne. Usch. Ut i bilden igen, och vidare hem till pappa. När vi kommer vid en rätt så skarp sväng inne i Höör, kommer Fredrik lite för fort och kör rakt in i en snödriva, som tur va, haha!
Som sagt otur, men ändå tur^^

Jaja, vidare ut till pappa för att fira han :) Fick även lite grejor. Laajk it!
När jag kom hem blev det film med Mattinen. Vi såg "Precious". Hemsk, men inte så jättebra :)

Idag blir det jobb 13-21.15 :)

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback