Onsdag

2010-08-11 KLOCKAN 11:50:16
Börjar gå framåt med flytten. I måndags flyttade vi allt det stora hit, till mamma och Kjell. Och som jag sa; Hädanefter får jag se till att inte lägga vadsomhelst i min byrå, speciellt inte när någon hjälper mig med att flytta, HAHA! Ganska så kul, och ganska så pinsamt. Eller? :)

1a oktober får jag min efterlängtade lägenhet, min 2a. Kommer att ha mycket i början med att t.ex måla om. Men bara kul, jag längtar! Att få gå och pilla lite i en lägenhet jag verkligen vill ha, och som jag känner att jag kommer att trivas i. Inte långt kvar, låt det gå fort.

Långledig (3 dagar) tors-fre-lör. Imorgon, torsdag ska jag träffa Sandra. Kanske packa mer i lägenheten så den blir tom nångång?! Fredag blir det nog lite jöög skulle jag tro :) Och på lördag, ja på lördag kommer Emma hem från Sunny :* Jag längtar så! Hela ligan träffas för antingen lite grillning eller att vi går ut och äter nånstans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback