Min söndag

2010-08-23 KLOCKAN 12:03:38


Min söndag började med frukost hos Halena med Emma och Corney. Sen bestämde jag & Halena oss för att hälsa på sötisarna Liam och Nellie :)






Sötisar! ♥


Sen var det dags att sticka ner till Jernkällaren för att möta upp ligan på plats. Jag och Halena va först, ha. Sen kom resten.




Här öppnar Emilia alla askar. Det första var ett armband. Sen berlocker. En pusselbit; För att vi håller ihop. Ett härta; För kärlek. En drink; Så hon inte glömmer bort att festa. En sko; För det hon älskar mest. ett fyrklöver; För tur. Och en ängel; som skydd, typ :) Jättefaaijnt!



Fick rikligt med mat. Typ ingen av oss åt upp allt, hehe.



Emilia fick 1 bok; "Glöm inte bort att du är svensk" (tror jag att den hette) och den hon läser här hade vi skrivit vad hon ska göra när hon är nere i USA. Sen sätta in foton över varje text vi skrivit. Kul grej. I slutet av den hade vi alla skrivit varsin hälsning.

Kommer sakna dig baajbee! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback