KärlekKärlekKärlek??!

2010-08-12 KLOCKAN 01:13:29
Vill ha den där känslan igen. Den som man mår så bra av. Att va kär. Och få kärlek TILLBAKA. Inte massa hat, irritation och skitsnack. Nä, varför faller man för svin? Jag är ju kär. Men i ett svin, haha? Vill ju inte det. Vill ha fjärilar i magen, och va glad. My bad, jag vet. Att det just blev såhär. Men älskar man en person, och vill ge den en chans, gör man väl det? Eller? Söta du.. Jag hoppas (men tror inte) att du lyckas hitta nån bättre än mig, ha ;) Som du blir lycklig med. Det kommer dröja lång tid för mig, det vet jag redan. Att bli kär är inte det lättaste precis. Inte för mig. Förälskad? Ja. Men kär? No, väldigt svårt.

Hmm. Fingrarna bara flög iväg där. Typ 125km/h. Tror jag skrev allt det där på 1 minut? Haha. Så många tankar. Det är fruktansvärt jobbigt ibland, det ska ni veta. Det syns kanske inte. Men tro mig, det känns. Varje dag. Så fort man är själv så kommer det... Jag borde lyssna på mina vänner, men jag kan inte. Hade gjort vadsomhelst, tyvärr.

Usch, skit i det. Borde sova nu. Har ju dags-pass imorgon, like it! :)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback