Hej alla käraste!

2011-03-30 KLOCKAN 23:03:37


Har inte varit på något skrivhumör dom senaste dagarna, men försöker uppdatera ändå :)
Har väl egentligen inte hänt så mycket sen sist. Halena kom till mig igårkväll med och stannade över. När vi vaknade idag stack hon hem först och fixa. Jag hoppade in i duschen och gjorde mig iordning och stack sedan dit för att flytta upp mer till lägenheten. Har typ en djävulsk träningsvärk idag i armarna, haha :)
Vid 16 stack vi först och handlade lite mat på Netto, lämnade av Halena och hem för att laga till något. Blev kycklingfilé med cous cous blandat med röd paprika och lite chilisås. Sjukt mättande :) Lite slas i soffan innan jag begav mig hem till Kjell och mamma. Mamma var på keramikkurs så jag satte på lite fika till mig och Kjell. Chill i soffan, tvtittande och snack innan jag begav mig hemåt igen för att kolla BB :)

Hejdå!










Ständigt samma vals, skåningar har gröt i sin hals.
Lika bra du håller truten, vi kommer aldrig spotta ut den!
Dialekten är lika gjuten, som loggan på absoluten
!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback