Wierd wierd WIERD!

2011-07-19 KLOCKAN 12:09:27


Hade ett jäkla utbrott igår. Får ju tillägga att det finns trevliga turister med ;) Man ska ju liksom inte dra alla över ett streck, eller hur är det nu med det? ;)

Inatt kunde jag fan inte sova. Låg bara och grubbla, över mitt liv. Vad fan ska man göra? Vill inte läsa vidare nu. Orka. Och till hösten/vintern måste jag ha ett jobb till. Ska tvinga en person att anställa mig ;) Brukar vara bra på det. Hmm, vad låg jag mer och grubbla över.. Det jag drömde om? Jäkla dröm! Hatar drömmar ibland. Blöö.

Och när jag lyckades nästan med att somna vid lite över 2 ringer Robin, Tiffo som han kallas och frågar om jag festar? Haha knast. Vissa har det bra som har semester ;) Tror jag kan ha somnat vid 3? (y) Inte okej.

Ej okej med är ju att det stinker nyklippt gräs i hela min lägenhet -.- Vem nyser som en idiot? Jo JAG!

Vafan, känns som jag fortfarande har ett utbrott, haha. Kommer EN in på Preem idag, lugnar det nog sig ganska så snabbt ;) Fan vad du är grann!

Imorgon är jag LEDIG! Även torsdag. Sen blir det jobb 5 dagar framåt igen. Tänkte i alla fall ta mig ner till Kiviks-marknad imorgon. Hoppas bara att jag kan dra med mig någon :)


Kommentarer
Postat av: Mimmi Naveed

Haft en skön morgon? :)

2011-07-20 @ 09:33:05
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback