Snart Mallis, snart.

2012-09-13 KLOCKAN 11:14:16
 
 
Godförmiddag mina vänner! Sitter i soffan min och har precis hivat lite kaffe medan jag kollar på Leila på landet och kollar då och då ett slag på datorn.
 
Kan inte fatta att vi åker i övermorgon!! Längtar som tusan samtidigt som jag redan börjar bli lite nervös. Vet egentligen inte vad jag ska vara nervös över, jag är liksom bara det :) Kommer bli great!
 
Jannike, min lillebrors kompis var här hos mig igårkväll. Hon är en PÄRLA som ställer upp och bor här med min skatt medan vi är iväg. Folk som ställer upp är det bästa jag vet! :) TACK.
 
Nä, ett avsnitt Gossip girl innan jag börjar röja här. Ska även ta tag mer i packningen. Gå igenom det riktigt när jag tvättat. Trist om man glömmer något :)
 
Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback