Play hard.

2012-10-22 KLOCKAN 11:50:00
 
 
NU kom min trötthet. Lite märkligt när Lååla är pigg 6 på morgonen innan jobb, och då somnade jag vid 2! Jobbade dock bara några timmar, men nä, ingen vila, hoppa in i duschen alldeles strax.
 
Mycket har inte hänt på 2 veckor får jag säga. Lite utgång, lite kompis/familjehäng och lite jobb. Ja, lite av varje så är jag glad :)
 
I helgen är det jobb och utgång som står på schemat! Har först dagspass på lördag sen en kväll med tjejerna, bara tjejerna. LÄNGTAR! Sen slår vi klackarna i taket på käraste Ladan ;)) Jobb dagen efter så jag får bannemaj dricka med måtta, hrmm -.-
 
 
 
Jag och Kitty var ute och myste och tramsade i skogen igår, japp.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja nä, fortsatt trevlig dag på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback