LIGAN!

2012-10-08 KLOCKAN 11:26:28
 
 
Hallå hallå måndag! Hoppas att ni haft en superduperbra helg!
 
Lördags hade jag dagspass. Uppe före tuppen (04.15) och jobbade fram till 15. När jag kom hem slängde jag mig på soffan en stund med red bull i näven, slummrade till 20 min sen hoppade jag in i duschen. Gjorde mig redo inför en kväll med grabbarna, förfest hos Davad och Kitty överraskade = glad Lååla! Sen blev det utgång, Jägers! Och attans bananer vad kul jag hade. Dock lite minnesluckor men det får man lov att ha ;)) När spriten går in går vettet ur, japp! TACK!
 
Imorgon, ja imorgon samlas ligan hemma hos Emma som bjuder på plockmat. Hon fyller nämligen år på torsdag så vi alla ska dit och mööjsa. Wiwiwi! Längtar! Minns nog inte sist vi var så många av "oss" :) Kommer fattas en och det är lille Leena. Men det får vi ordna upp när hon är på hemmaplan igen ♥
 
Trevlig dag på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback