Ändrade planer!

2012-05-26 KLOCKAN 01:11:04



9 timmar susade förbi ikväll. Med tanke på att det är/var fredag, löning och fint väder har vi haft fullt upp. Men det är bara skönt, tiden går ju kvickt då.

Sen i början av denna månaden har jag försökt byta denna helg mot en annan då det är avslutning på Ladan. MEN det sket sig, trodde jag. Min arbetskollega Kom med en brillijant(?) ide ikväll. Varför frågade jag inte Niklas (min andre kollega) om inte han ville ha förmiddag istället för kväll på söndag? Öööööööö så långt hade jag inte tänkt :p sagt och gjort.. Jag fick kvällen på söndag OCH det menas med att det blir utgång för en viss Lååla imorgon, whoop!
Slutar redan 22 imorgon då, Amanda joinar hem till mig, byta om och fräscha till sig, HIVA 7,0, sen utgång! Lovely :)

Trevlig helg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback