Somebody that i used to know.

2012-03-26 KLOCKAN 11:45:12



Ny vecka, nya möjligheter...
Helgen var riktigt bra. Längesen jag hade en sån helg :) lördagen började med att jag gick upp redan 8.30 fast jag somnade vid 3 (y). Begav mig ut redan vid 11 och gjorde ärenden. Klockan 13 kom Lövendahl och hämtade upp mig i en crysler, raggarbil, haha, som vi gled runder i 2 timmar :) var bl.a inne på Mårtenssons bil i Hörby och dräglade lite. Tog även en runda in på jägersbo (fan vad sjabbigt och litet det ser ut på dagen, haha).
Väl hemma igen höll jag på att decka flera gånger. Trött som ett helt ålderdomshem -.- men nä, sova hade inte jag tid med. In i duschen, gjorde mig iordning snabbt innan davad och Nils kom och hämtade upp mig. Förfest med en jäkla drös. Många man kände och några man inte alls kände, askul :) vidare ner till ladan sen och shakade loss.

Igår mådde jag som ett as! Reste inte mig förren 18, då jag drog hem till mamma och Kjell och åt söndagsmiddag. Även storebror var och hälsade på. Fika, snack och mys sen framför tvn.
Vid 22 drog jag hem och fick sällskap av Kitty. Mer snack och mys :)

Idag är det minsann ingen vanlig dag... Det är min lillebrors födelsedag <3 hurra hurra hurra :) förberedelser nu på dagen med mamma, sen ikväll blir det middag och tårta med hela familjen! Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback