Monday...

2012-06-04 KLOCKAN 10:58:31



Och DÄR susade den helgen förbi. Det är inte klokt vad dagarna går fort, redan måndag...

I fredags spenderades min kväll med Kitty. Mat, skratt, spratt, tv, mm.. Lovely!

Lördag: dagen började som vanligt innan jag blev rastlös som ett helvete. Drog med mig Kitty en runda till Hörby och joina killarna, eller rättare sagt Skånes djurpark! Haha, väldigt nära :) mycket skratt iallafall. Härliga ni.

Efter ett par timmar var det dags att köra hemåt och göra sig iordning inför kvällens festligheter. Jag och Kitty-fis infann oss hos karro vid 19 snåret då det blev mat (så jäkla gott!) massa snack osv innan jag och K drog vidare ut till Jens där det var en drös folk. Bra kväll, med bra folk :)

Igår hade jag en ok bakfylla (finns det?) med lite huvudvärk och bara sliten, haha. Blev film hela dagen, decka ett par gånger sen kom Kitty vid 18. Körde och hämta mat, handla gott och bara mööös igenom hela kvällen <3

Bra helg! :)



Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback