Fuck you you fucking fuck.

2012-06-29 KLOCKAN 11:08:28
 
 
Märkligt. Sån här sommar vi har exakt nu nu nu, har vi inte haft sedan 1920-talet. Hur SJUKT? Man blir ju så trött. Men det är bara till att bita ihop och hoppas på att juli och augusti bjuder på nån sol :)
 
Var ett bra tag sedan jag skrev sist. Och det beror på att jag haft fullt upp med jobb, midsommar och sjuk som ett rent helvete.
 
Midsommar blev kanonbra! Samlades en drös hemma hos Jens. Chillidill i början innan vi började så smått på maten. Massa snaps, skratt och mat. Sen blev det bara yrt känndes det som, haha. Blev ännu mer folk sen men det var bara kul. Tack tack och tack.
 
Jobbade i söndags och redan där kände jag att jag började blev svag i kroppen. JODÅ.. Hej influensa! Låg helt pall mån-tis-ons. Och än har jag inte fått tillbaka all min energi men febern är iallafall helt försvunnen och det är jag glad för. Ett helvete har det varit. Men har man inte varit sjuk sen 09 får det väl komma nångång ;)
 
Idag, eller alldeles snart ska jag och min finaste mamma bege oss till Malmö, till mormor och hjälpa henne lite med smågrejor. Ikväll blir det bingen tidigt då jag har öppning imorgon. Ställer klockan på 04.15 (y)
HOPPAS mina fula plitor(?) knott(?) har försvunnit som jag fått i hela mitt huvud btw. Ringde 1177 men dom sa att det var vanligt att få utslag efter feber. Det är ju liksom inte GRANNT! ;)
 
HEJ
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback