Sleeping beauty.

2012-01-20 KLOCKAN 11:57:22


Tjabba tjena hallå. En vecka har gått sen sist.. Fööör att jag inte har haft något alls skrivsug :)

En snabbis i alla fall.
Förra lördagen blev ju hur bra somhelst. Samlades en drös hemma hos Davad. Tror mest att jag yrade. Minns knappt något?! Haha. Sen stack vi till Ladan som hade 10års jubileum. Massa dans, yrande, nytt folk och fyllesnack ;)

I veckan har inget alls speciellt hänt.. Eller JO! Halena är ju hemma en vecka och hälsar på :) Så himla kul att träffa min käraste galning igen! Sen blev det ett 1,5 timmes träningspass i tisdags. HEJ TRÄNINGSVÄRK! Men idag är det på det igen ;)

Ikväll blir det spelkväll med pågarna och lite god dricka, givetvis! Så hoppas att er fredag blir lika bra som min :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback