Nöjd? Riktigt nöjd!

2012-01-02 KLOCKAN 00:14:00



Trött tjej.com. Kan knappt hålla tittorna öppna men får väl skriva lite om min superduper trevliga helg.

 

Jag har jobbat fre-lör-sön, lyxtider plus att det var 3dubbelt ob så det tackar man inte nej till ;)
Lördag slutade jag 20. Hem fort som fan för att fräscha till mig någorlunda, sen kom Karro och vi stack vidare till Emilia där hon, Johanna, Emma, Kitty, Alexander, Anton, Lisa, Maddie och Cornelia befann sig. 3 rätters som jag tyvärr bara kände ytterst lite smaken av :( (fortfarande förkyld som ett as!) men det jag smakade var i alla fall delicious! Dans, grogg, hattar, raketer, yarande och skumpa innan jag och Karro fick bege oss igen eftersom båda skulle upp tidigt idag för att jobba (y).

När jag kom hem kunde jag såklart inte sova (ville ju egentligen fortsätta partaja, men jag var förståndig). Kan ha somnat vid 2 och sov endaaaaaaaaaaaaaaaa till 5 då telefonen ringde i ett -.- till sist fick jag ju svara, och det var en yr liten påg som frågade så snällt om han fick övernatta hos mig, haha. Och jag ÄR JU snäll.
En halvtimme senare kommer en full M och har ett utbrott för att han upptäckt spya på sina byxor, YÄÄRK. Och vem fick ställa sig och tvätta? Haha, givetvis en styck Lolla. M deckar efter att han legat och yrat en stund (Du är en mycket vänlig själ Charlotte, haha) och jag kunde INTE somna :( Tiden gick och helt plötsligt skulle jag upp. Det gick i alla fall fint på jobb. Trött som ett helt ålderdomshem bara ;)

Mitt 2012 började fantastiskt bra. Minns inte sist det gjorde det? Hoppas att er början varit bra :)



Godnattinen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback