Någon vänlig själ?

2012-01-11 KLOCKAN 01:00:45


Börjar tröttna duktigt på min header. Hur länge har jag haft den liksom? Nä, någon ny hade inte varit fel. Problemet är ju bara att jag fattar nada utav detdär. Så, finns det möjligtvis någon jävel som är grym på header? :)

NU har jag precis myst ner mig i min älskade säng. Emma stack för en stund sedan. Har spenderat min kväll med denna härliga tös som började hemma hos henne först med supergod mat och snack. Sen stack vi hem till mig, kollade lite tv, drack kaffe, satte på en film, åt melon, åt clementin, skrattade, tramsade, fotade, flamsade, tantade....... Ja, som vanligt :)


Haha E hittade faktiskt ingen mindre skärbräda!


Ser ut som en seriefigur :P


Söt. :)

Innan idag var jag och hjälpte mamma med städning. Och som tack blir jag bjuden på middag imorgonkväll :)

Godernatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback