Heeeeeeeeeeeeeeeej

2012-01-09 KLOCKAN 17:13:03


Passar på ett snabbt inlägg medan jag väntar på min lasagnette ska bli klar. Hungrig som ett djur!

Nu är jag ledig 3 dagar framåt vilket ska bli supernice! Mina arbetsdagar gick snabbt, vilket det egentligen alltid gör.
Slutade redan 22 torsdag och fredag men tog det bara lugnt. Åkte hem, bytade om till min älskade onepiece och kolla film, perfekt. Lördags blev det dagspass. När jag kom hem duschade jag, snyggade till mig och sedan till Kitty. Snicksnack och kaffe innan vi stack och joinade Amanda och grabbarna. Men man blev ju bara festsugen så vi stack igen vid 22-snåret :) Fick lägga mig ganska så direkt eftersom jag hade öppning igår. Var svårt att somna.... Grannarna därnere hade "fest"?! Snarare fest ute i trappen. Sprang ut och in var tionde minut och var djävulskt högljudda, grr! Fest är helt OK.. OM man stannar inne i lägenheten!

Efter jobb igår deckade jag ju såklart direkt när jag kom hem, vilket jag egentligen inte ville -.-  Stack hem till mamma och Kjell sen där jag spenderade resten utav kvällen.

Idag har jag städat, handlat och lekt med Emilia. Får se vad som hittas på ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback