Måndagen den tjugonde februari

2012-02-20 KLOCKAN 10:56:00



Hejsan hej alla glada! Lite vår i luften idag.. Can you feel it? I veckan ska det bli 5-10 grader varmt. Underbart! Det kan ju vända MEN det hoppas vi ju inte :)

Idag vaknade jag 9, pigg som sören?! Väldigt ovanligt när jag har jobbat dagen innan. Skönt att komma upp i alla fall.

Sedan jag skrev sist har det hänt lite. Typ.. Sofies flicka har ploppat ut. Ett stort grattis igen till er :) Whitney Houston har dött....... Lillebror är en underbaring som meckat med min bil plus massa annat så nu lär den gå igenom bes. Imorgon :)

I fredags var nog den bästa dagen.. Samlades en drös på jernkällaren i väntan på en viss Sandra som fyllde år, och hon hade inte en aning. Hon trodde bara att det var hon och johan som skulle ha en romantisk middag, ha ;) men SUPRISE! Där satt vi och Sandra hade ett stort leende på sina läppar när hon såg oss :) väldigt fint av johan att fixa denna överraskning :)
Efter mat, skratt och massa snack begav vissa av oss hem till S och J för fika och mer skratt. Härliga kväll med härligt folk <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback