DET är lycka!

2012-02-06 KLOCKAN 17:15:23



Lycka är när ens familj och vänner är friska, och givetvis en själv. Förstår inte att man ens kan klaga på annat, för det är egentligen det som är viktigast! Fuck love liksom, ha.

För nästan exakt en vecka sen fick min mamma åka in akut med ambulans till Lund. Kunde va en propp, men det kunde dom visst inte säga till 100% att det var här i Höör. Men jo.. Propp i lungan, som löste upp sig själv, så det var bra. Men det som fick mamma att ligga så länge var förmaksflimmer samt att pulsen var alldeles för hög. Nu har dom löst det så hon får gå på waran resten utav livet plus en massa andra piller till. Trist att det blev såhär efter operationen, men kan ändå inte beskriva lyckan av att mamma har klarat det så bra plus att hon är på hemmaplan nu igen :) jag och Kjell var och hämta henne innan idag, wiiie :) både mamma och vi får lägga om livstilen helt, men jag klagar inte, bara mammsinen är hemma och mår någorlunda bra så är allt... Bra :)

Den senaste veckan har det bara varit besök inne på sjukhuset, lekt med Amanda och jobbat :) taggar till nästa helg för fy för i hundan vad jag är partysugen!! Nils har redan lovat god shot, mums ;)

Trevlig kväll snyggingar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback