Som en ny garderob!

2012-04-25 KLOCKAN 13:39:46



Hello hey, what's your name...
Haha HEJ! Även på topphumör idag. Vad har hänt? Nej, jag är faktiskt inte kär. Är bara på gott humör, trots vädret :-)

Igår var också en jäkla great dag! Min lediga dag, vilket jag sett fram emot.
Den började med att jag pelade upp mig vid 7 snåret och glad blev jag direkt när jag såg vädret ute. VÅR! Underbart! Gjorde mig iordning sen kom mammsen och hämtade upp mig för att bege oss in till den tråkiga hålan hässleholm. Mamma skulle till sjukhuset där och ta ultraljud på mjälten. Allt har ju börjat klädda sen efter op. Polyper i mjälten som sedan kan utvecklas till tumörer när dom växer var det som visades :( hon ska dit om en månad igen, har dom växt mer får hon opereras igen. Dock ingen avancerad op som hjärtat. Så det var ju skönt, typ. Mammsi <3

När vi var i Höör igen tog vi oss en fika, satt och njöt gott i solen sen stack vi och kollade valpar. Kjell och mamma har ju bestämt sig nu, verkar det som :) översöta, nån typ av cockerspaniel (?) som var 2 veckor, så man såg inte så mycket, ha. Ska dit om 2 veckor igen och glo :)

Kvällen spenderades hos mamma och Kjell med mat, fikamys, tv, skrattanfall deluxe, och bara... Mys! :)

Mina 5-dagar-i-streck-jobb gick såklart lysande. Ovanligt Glada kunder, glad Lolla, glada arbetskollegor och shopping.... Ja, när jag jobbade på Vero moda i måndags kunde jag inte låta bli att få med mig typ 9 plagg hem. Och inte nog med det, jag hämtade ut ett hm-paket igår, haha. Så nuuuu får jag väl rensa ut det gamla möget och in med det nya :)

Idag hade jag bara tänkt handla hem lite mat, beställa tid hos frissan och betala fula räkningar :) men jag är lika glad för det.

Snart helg igen. Och jag är så fruktansvärt snäll så jag ställde upp och jobba på lördag...kväll... Med Madde :) det är ju faktiskt Valborg på måndag och då är det ALL IN som gäller!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback