Jag kan inte bli arg?

2012-04-28 KLOCKAN 10:47:40





Gud vad veckorna går. Redan lördag och jag har inget mer planerat idag än att jobba, med den bästa givetvis, Madde ;)
inte likt mig riktigt att bara hoppa in sådär en ledig lördag, men med tanke på att det är Valborg på måndag och jag för en gångs skull tagit ledigt blir det ALL IN som gäller då istället ;)

Varför kan jag inte bli arg? Få ett riktigt vredesutbrott? Utbrott får jag ju, men dom är ju väldigt milda?! Haha :)
Har fått reda på en sak 100% (?) denna veckan som borde få mig arg. Men nej. Jag är fan glad!
Fastnar man för drägg så gör man. Och som dessutom gillar att gå runt i "gänget". Usch. Jag är bara glad att jag inte ens är NÄRA drägg och som tack och lov är mycket snyggare. Borde liksom vara därför jag är så lugn? HAHAHAHA


Trevlig jäkla helg fakkoooors!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback