En dans på knivens egg

2012-04-10 KLOCKAN 11:18:05



Man vet alltid hur romantiska, typiskt tjejfilmer slutar. Dom får sin man och bla bla bla. Ändå är dom så bra (dom flesta) och jag är nog inte den enda, men lyckas alltid känna igen mig själv i dom. filmerna slutar ju alltid att dom finner sin drömprins efter alla svin dom har träffat... När dyker min upp? Jag har kärat ner mig i 2 svin, som utnyttjat mina känslor och räcker! Nu får det bannemaj vara nock. No more tears. Var är du? Var gömmer du dig? :)

Sen mitt senaste inlägg har jag varit med om en "mini-krock", jobbat, träffat underbaringar och lite fest på det.
Slutade redan 22 i lördags. Hade redan planerat att jag skulle ta 2-3 glas rose' och sätta på en film. Hem kom jag, bytade om till mys, hällde upp ett glas och slängde mig i soffan.
Efter drygt 20 min ringer det, Lövendahl, min kära vän, och frågar vad jag hittar på... Slutar typ med att han lyckas övertala mig till att hänga med på fest och han bjöd på hela kvällen. Sagt och gjort. Jag är inte svår. Tanja blev så glad när jag kom så det såg ut som hon skulle börja gråta vilken minut somhelst, haha. Sen fick jag höra att jag är en utav dom bästa på preem av nån random :) det värmde minsann.
Bra kväll minst sagt.

Idag är jag ledig och börjar den med att hälsa på Sandra-jävel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback