Boytoy.

2012-04-02 KLOCKAN 10:38:07



Satan vilken tur jag har, med vädret. Strålande sol på min lediga dag! Är dock bara ledig idag, men ändå :) ska nog ta mig ut på en pw.

I helgen har det både varit ledighet och jobb. I fredags tog jag och Amanda oss en pw runt vaxsjön, riktigt skönt! Sen lämnade jag av A och begav mig ut till enevången, till Nathalie. Satt ute och njöt av vädret och en kopp java :) blev drygt en timme jag stannade sen var det dags att hämta lillebror från jobb. Bestämde samtidigt att vi skulle ha en syskonkväll. Sagt och gjort. Fredagschill med pizza, godis, musik, tv, snack, skratt och öl. Alltså pizzan jag tog... Tar alltid barn, och nu första gången på Kreta. Tog en kebabpizza och på den fanns endast kebab?! Hmm.. BARN var det ja! Mysig fredag i alla fall :)

Sen blev det jobb lör-sön. Mycket folk, märks att turisterna börjar kicka igång^^ haarlet! Så tiden gick fort, och det gillas!

Ledig idag. Inte mycket planerat förutom pw. Men jag passar på att njuta, jobb imorgon med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback