RIO

2011-09-22 KLOCKAN 11:45:32



Godmiddag, godmiddag vänner.

Igårkväll stack jag först ner till Preem, snackade lite, tog knake och ciabatta och körde ut till P. Kaffe och snack innan vi begav oss till P's bror. Drack te, snackade och kollade på den animerade filmen RIO -härlig film som jag kan rekommendera till alla åldrar :)
Hem till P igen. Mer snack medan vi sneglade på en film -Hämden. Inget för mig, så jag bara sneglade, ha :) Sen stack jag him.

Ledig även idag. 2 dagar på raken är lagom :) Nu på dagen veti tusan vad jag ska hitta på. Men ikväll ska jag i alla fall först hem till mamma och Kjell som bjuder på kalops :D Antagligen fika efter som i vanlig ordning ;) Sen ikväll ska jag träffa MIN FINA EMMA ♥

 


L & E

JAG ÄLSKAR DIG!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback