God förmiddag!

2011-09-29 KLOCKAN 10:10:29




Förkylningen sitter fortfarande i, lär den väl göra i minst en vecka till. Snart kommer den trevliga hostan jag alltid också får efter förkylning, blää. Är i alla fall piggare nu i kroppen (y)

Ledig har jag varit med, riktigt skönt. Men har väl inte hittat på så jättemycket. Typ varit på Nova med lillebror, umgåts lite med P, lite med Halena och lite med Emilia :P ha. Varit hemma hos Kjell och mamma, blivit bjuden på mat och hängt vid datorn? Typ?
Äntligen fått kolla "Bridesmades" :D Men känns som att jag får kolla på den igen för jag kollade typ bara halva -.- la la la...

Nu ska jag till min fina Emma och käka frukost ♥

 

Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback