Congratulations and celebrations.

2011-09-02 KLOCKAN 11:04:17



Herregud. Redan inne i september. Min månad och Dollsans månad. Ja, min finaste katt fyller år idag, haha. Får lyxa till det ordentligt för min lilla skatt idag^^,
Sen är det minsann inte så långt kvar tills jag också fyller år, nästa helg nästa helg nästa heeeeeelg! Blir som ett barn. Det bästa är att jag ska fira min födelsedag med min familj på dagen och mina närmsta på kvällen :) ♥

 

 

Iförrgår kväll fick jag både sällskap av min fina Emma och Per. Blev 2 filmer, kaffe och mina berömda muffins ;)

Igår träffade jag först mamma upp i byn, tog en fika innan jag stack ut till Per en snabbis på kaffe. Hem, slängde i tvätt, hängde upp lite tvätt, sen kom Emma och hämtade mig och vi körde upp till outleten här i Höör. Fick med oss några fynd hem (där är så satans mycket man vill ha). Hem igen, tog min sista tvätt innan jag promenixade hem till Emma som igår bjöd mig på mat. Laxknyten med sallad till, mums! Blev besatt av matvete E hade i salladen, så jävla gooooott! Halena, Julia och Johanna joinade också senare :) Kollade på film, drack kaffe i mängder, vaniljte, skratt... bla bla bla. Allt i vanlig ordning ;) hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback