Utbrott på G.

2011-10-09 KLOCKAN 12:03:36



Och då var denna härliga helg slut. Snart i alla fall. Jag har dock jobbat, men det har varit nice. Förutom vissa dryga folk som kommit in, som man gärna sluppit ;) TYP sånna som kommer in några sekunder innan man stänger och ska handla, FAST dom varit där typ 10 ggr innan -.- Har man inget annat att göra än att hänga på Preem eller? Och ni som inte jobbar med service behöver inte lägga till någon dum kommentar. Ni vet inte detta irriterande problem vi har var-och varannan dag ;)

Jo, vintern är ju så gott som på väg. När jag vaknade i förmiddags höll jag på att frysa häcken av mig. Satan vad kallt det är i lägenheten! Dom får nog se till att sätta på elementen här, snart.
Fram med dun-inneskorna(?), vinterjackan plus att jag ska bannemaj köpa en onepiece. Haha. Har nog sagt det nu i över 1 år ;)

Nä, nu ska jag slänga mig in i duschen och ha det varmaste vattnet på, och aldrig komma ut.
Trevlig dag.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback