Sova borta?

2011-10-12 KLOCKAN 19:34:49



Blev en riktig myskväll igår här hos mig med ett gäng tjejer .
Överraskade Emma med en liten tårtbit med 3 ljus i (jag älskar dig) ;) och cocoste. Sen kom även  Emilia, Johanna och Julia och joinade. E hade köpt en ASfin ljusstake till Emma i present. Sån hade jag ju också velat ha, hihi. Chill, snack och massa te/kaffe i vanlig ordning.


Idag har jag lekt me Emilia. Hon började med att agera frisör. Yes, slingor hemma för första gången och det blev ju bra :) Fick bort lite av utväxten. Begav oss sen ut på en liten roadtrip. Var bl.a nere på Hardy's och tog en mjukglass och var på det nya Colorama/presentbutik som öppnat i en gammal affär här i Höör. Fast allt påminde redan om en annan butik vi har, som dessutom är mycket billigare.
Sen stack vi hem till mig igen och satte på en kopp kaffe.


Nu har jag precis ätit. Mätt som fan :/ Väntar på Julia, Johanna, Emma och Emilia som kommer snaaaaaaart ♥

 

Euuhm.. imorgon och fredag ska det komma nån (?) och spola rör? Eller nåt? Typ 8 på morgonen. Orka va hemma då. Man använder ju både köket och toan på morgonen -.- Så frågan är om man ska våldgästa någons säng från torsdag till fredag? Huum. Men var? Måste ju ha min skatt Dolly med mig :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback