Hejdå värme, hej kyla.

2011-10-11 KLOCKAN 12:24:15



Nu får dom bannemaj snart sätta på all värme här i lägenheten. Fryser ballen av mig!

Igår var det full rulle typ hela dagen. Samla ihop alla tomflaskor jag hade härhemma och körde upp till CG. Blev hela 65:- haha. In på CG och handla på mig smått och gott. Bl.a slingpaket som jag ska våga mig på för första gången. Hoppas det nu bara blir bra. Och hoppas att där finns någon villig själ som hjälper mig ;)
Efter att jag handlat körde jag hem till mammsen och fika. Snodde med mig deras superbra dammsugare plus att jag fick ett sideboard(?) som jag nu har i vardagsrummet. Hem och börja på storstädningen. Rent och fräscht, precis så jag gillar det! ;)
Städade bort allt i hallen med. Fram med vinterjackan och bort med vårjackorna samt skor, buhuuw ;(
Färdig vid 19, då åt jag lite soppa, kolla tv och spela. Vid 21 kom Calle balle och Pervers och gjorde mig sällskap innan Halena kom vid 22. Kollade film "Water for elephantes"-underbar. Synd bara att den hackade som fan :/

Blev sängen rätt sent och upp rätt sent dag -.-



Sen fyller MIN Emma 22 år idag ♥ Grattis igen min finaste tös! älskar dig Dåååååfy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback