Bitterfitta.

2011-10-17 KLOCKAN 17:10:58


Börjar med att säga HEJ allihopa. Haft en bra helg?
Lördagen blev väl hyffsat bra. Var inte så taggad som jag trodde att jag skulle va. Dock för mycket dricka (y). Fick i alla fall firat Emma med hela ligan plus diverse. Slutade med Ladan där det blev mycket dans.
Inte så kul att vakna upp igår och veta att man skulle jobba -.- Det var kämpigt! Men tiden gick snabbt, och det är ju nice.

Idag har jag lekt med Kitty och Sandra. Har skrattat ihäl oss. Tänk vad kul man kan ha med sina iphone's ;) Finns en app som heter "talking funny mirror" som förvränger både röst och ansikte när man filmar, sjukt kul ;)


JO.. Trodde det skulle bli bättre detta året. Hade exakt samma känsla förra vintern och det är skumt. Går inte att förklara på nåt sätt alls. Man vill va själv, men ändå inte. Man får panik på kvällarna och kan inte sova?! Normalt eller? Frågar nån hur det är måste man svara "bra" så man slipper säga "dåligt" och måste förklara. Ingen förstår en ändå. Kan bli förbannad på det minsta lilla och ännu mer förbannad när jag har alkohol i kroppen?! What to do? Inget går som jag vill. Precis ALLT är nere i botten nu. Och det suger!

Jaja, tänkte städa men hade helt plötsligt inte nån lust alls nu när jag kom hem. Tänker slöa i soffan hela kvällen! Ska bannemaj ge mig ut på en promenix senare med!






Lite bilder från i Lördags.

Jag var egentligen sjukt missnöjd med min outfit, men det fick gå ändå -.-


Kitty ♥


Tjaajooor :*


Jag och Emma :*


Emilia :*


Röögepaus


Meeee


Fick besök av ett gäng grabbar med, det gillas.
Detta är Sebbeeeeeeeeeeeeeee.

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tyckte du var jättefin i lördags! :) och även om allt känns att vara i botten, så är du ÄLSKAD och UPPSKATTAD och är en FIN MÄNNISKA <3 Jag älskar dig min vän och är glad att du finns i mitt liv!

2011-10-18 @ 12:47:15
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback