Beat the world

2011-10-03 KLOCKAN 11:49:14


Hej allihopa everybody. Har helgen varit bra? :) Min har varit kanon!

Uppe innan tuppen i lördags. 04.20 ringde alarmet, gissa vem som var trött som ett helt ålderdomshem? En kopp kaffe och en cigg innan jag begav mig ner till jobb. Slutade 15, stressade hem och in i duschen ganska så direkt. Pågarna + en Tanja trillade in redan vid 16 tiden, ohh no! Lite förfest här sen vidare till Svenstorps byggdegård där vi möttes av ca 80 pers till. SJUKT ROLIG fest med live-band hela kvällen, helstekt gris, fika, dans och massa skratt! Riktigt lyckat, tack igen familjen Lövendahl!
Vidare ner till Ladan vid 1(?), men blev inte så långvarigt. Huvudvärken och illamåendet tog över. Tror att det berodde på min trötthet, fuck.

Inte så många bilder, men litta grann i alla fall ;)



Haha jevla Robin ;)

 


haha sööta :P











Igår var jag såklart död hela dagen. Laddade upp med massa filmer, thai-mat och mer kränge. En av filmerna var "Beat the world". Kan nog var den sämsta dansfilmen jag sett på länge. Absolut inget jag rekommenderar :)
Tror jag somnade redan vid 23.30. Tänkte gå upp 8, men nej. Blev halv 11 istället :P

Ut och röra på sig idag kanske? Med tanke på hur mycket man åt igår? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback