Thursday

2011-11-03 KLOCKAN 12:52:54



Precis kommit hem efter ett väldigt kort träningspass. Blev 30 minuter kondition, men bättre än ingenting alls ;)
Har fått i mig lite mat med, ska bara duscha och sen är det jobb som gäller 15-24.

Igår blev en riktig mysdag. Var ju på IKEA där några hundralappar försvann, men nöjd. Fick en jättefin lampa av mamma som jag ska ha i hallen sen på min byrå nångång i framtiden, haha. Mamma försökte köpa en till mig, men jag vill inte ta emot för mycket, höhö ;)
När vi kom hem hängde mamma med mig upp en stund, packade upp och snacka lite innan hon stack hem. Jag åt lite sen kom Kitty och joinade mig. Hon hade med sig pipparkagor och brie. SÅ JÄVLA GOTT!  Massa SATC-avsnitt och sen kom även Halena. Fina ni ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback