Funny mirrors

2011-11-09 KLOCKAN 18:47:36


Nämen HEY! det var ett tag sen. Tappat suget lite ;)

Kan börja med att lördagen blev bra ändå :) Fina vänner, skratt, redbull-vodka, proppfylld present, musik och bla bla bla. Bra helt enkelt.
Sen i söndags har det bara varit slappe, träning, umgås med fina vänner & familj, film och gått bananas med "Funny mirrors" med Kitty och Halena, haha. En app på iphone ni MÅSTE ha. Tro mig, ni kommer få er ett gott skratt :)

Nu sitter jag i soffan i vanlig ordning. Väntar på min fina Emma som snart gör mig sällskap.
Gjorde lite mat innan och det blev DELICIOUS! Matvete, broccoli, zucchini, ungstekt kycklingfilé och en klick creme fraische. Oh looord!

Jobb imorgon. Sen jobbar jag bara lördag också. Farsdag söndag och då ska jag till pappsen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback