Coulda woulda shoulda

2011-11-24 KLOCKAN 11:25:24
Sitter och myser i soffan till "Efter 10" med Malou, som jag älskar :) Intressant program där olika intressanta diskusioner alltid kommer upp. Först nyhetsmorgon och sen Efter 10, det är en bra morgon/förmiddag :)

Igår var det som sagt jobb för min del. Lugn onsdag med favvo-Gunilla :) Tiden gick långsamt men ändå fort eftersom man har grejor att göra ändå.
Tänkte snart hoppa in i duschen. Har precis fått i mig 2 koppar kaffe i vanlig ordning. Sen blir det till att hämta upp min mamma och ta ut henne på lite äventyr :)
1 vecka kvar. Hoppas på att det blir den bästa dagen i mitt liv! ♥

Jo, i tisdags.. Då var jag hemma hos mamma och Kjell i princip hela dagen. Hade fått ett brev, ett sånt brev man får varje månad.. Men säger inte vad för brev, haha. Blev i alla fall överlycklig. Glad som fan och lite i chock. Med ett leende på mina läppar :) Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback