Typ megatrött

2011-05-01 KLOCKAN 11:50:15


Var himla lugnt på jobb igår. Hade såklart att göra som alltid, men hade hoppats på fler folk eftersom det var valborg och då brukar alltid dom flesta va sent ute med grillkol, tändvätska och diverse grillgrejor :) Men tiden gick fort i alla fall. Samma tid idag, 15-24.

Efter att jag slutat igår körde jag snabbt hem, bytade om och körde ut till Sandra och Johan där det var lite folk. Alla var typ dyngraka, och jag var nykter och fick ta hand om en del, haha ;) Lille pågen var på riktigt myshumör och fick hänga med mig hem. Pysmys, exakt vad jag behövde. Tänk nu inte fel ;) Jag behövde faktiskt bara kramas lite. Inte många timmars sömn. Ögonen går i kors. Matti ligger och sover brevid mig och jag tänkte snart hoppa in i duschen. Måste tillägga att jag skulle busa till det lite med matti, skulle råka skvätta lite vatten. Då ska han såklart ta ett helt glas och hälla över mig, haha knast. Ska liksom alltid va dubbelt så mycket värre!

Ha en trevlig 1a maj! Och grattis till Per som fyller 27 år idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback