Renbäddad säng

2011-05-17 KLOCKAN 23:36:38


Hur nice är inte det? Tråkigt nog lär jag inte sova bättre för det. Ej okej att jag sover så kasst om nätterna.

Körde ut till Sandrajävel en sväng idag där det bjöds på kaffe, melon och film; Aristocats. Haha söt disneyfilm. Jag ska bli som den söta tanten. Ge min "förmögenhet" till alla mina katter, haha ;)

Körde hem igen vid 17. Chilla i soffan framför datorn innan jag körde hem till mamma och Kjell där det bjöds på maud. GOTT! Ungsstekt lax, ungsstekta rotfrukter med en nyttig sås jag rörde ihop ;) Efter maten blev det fika i vanlig ordning och chillidill i soffan ♥

Hemma igen vid 22. Kollat BB bl.a där jag fick ett skrattanfall för mig själv. Dom skulle in i ett kålsvart rum med 4 lådor där det låg "något" i. Ormar, dildo, mössa och sallad. Riktigt kul när dom får panik av en mössa, HAHA. Yeye, nu är det plastikdoktor 90210 som gäller, därefter Cheaters innan jag förflyttar mig in till min goa nybäddade säng, yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback