Redan inne i Maj

2011-05-02 KLOCKAN 12:25:04


Helt SJUKT vad tiden bara rinner iväg. Läskigt! 2a maj idag. Man hinner inte med. Dröjer inte länge till jag fyller 25....30 år! Usch. Hemska tanke. Och så mycket som ska hända innan. Både gott och ont. Palla.

Sandrajävel hade ringt, skickat sms och ringt på dörren vid 8 imorse. Jag sov väldigt hårt, men hörde ändå alla ljud långt långt borta. Till sist vaknade ju jag och öppnade. Såg säkert ut som en zoombie. Hade inte somnat förren vid 3 efter jobb igår plus att jag hade haft dålig sömn lör-sön. Så det var väl därför jag sov hårt :) Hon ville i alla fall bara ha sina granna skor idag när dom skulle till det berömda stället Ullared. Sen kunde jag ju såklart inte somna om, kändes det som. Jag deckade, stängde av alarmet och sov till 11.30 YEY* Jaja, var jag väl värd känner jag. LEDIG IDAG.

Ett STORT GRATTIS till Joánna som fyller 23 år idag ♥ Hoppas att du får en bra dag snygging!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback