Powerwalk + tonfisk

2011-05-18 KLOCKAN 17:14:59


What a day.. Ja, vilken dag.
Som ni redan vet har jag varit uppe sen 8. Inte likt mig liksom. Vid 10 när vi var redo blev det PW runt någon skog ute i Fogdaröd, utanför Höör. 5 km och jag höll på att dö. Fick dessutom ett köttigt skoskav såklart, mumma. Men när man väl va framme igen vid bilarna kändes det skönt. Stretcha lite innan vi begav oss hem till Sandra för att dricka lite kaffe.
När jag typ går av min bil hör jag Sandra säga att hon inte får upp låset på ytterdörren, haha. Jahapp, där började det.. Dagen innan hade Johan bytat lås på dörrarna, och tydligen gjort något fel. Efter en timme ca kommer en låssmed. (Det var inte Börje, inte Kenny men ALLAN, haha). Efter nån minut får han i alla fall upp låset, som han höll med om att det var ett riktigt elände, typ^^ Vi kommer in, dricker kaffe och tar knäckemacka med tonfiskröra, som jag blev besatt av!
Sen börjar Halena stressa om att jag ska med till Eslöv. Självklart. Jag hängde med. Snabbis. Stack även in på Netto och handla lite. Bl.a min efterlängtade Blender (mixer), så äntligen kan jag göra smoothie!!
Nu är jag hemma. Precis rört ihopa en sån tonfiskröra, love love love! Tvättar lite. Diskat undan. Tänkte snart göra lite soppa som jag rör ihopa själv. Blir mycket bättre när man gör en hemmaluad soppa ;) Får även besök av Halena senare ikväll.

SÅ JA! Det var min dag.
Hörs kanske senare.
Adios

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så jäkla duktig gumman! <3

Jobbar du fre? PUSS LOVE!

2011-05-19 @ 00:40:44
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback