På bättringsvägen

2011-05-26 KLOCKAN 23:42:49


Dom senaste dagarna har jag typ bara myst till det med Emma. Har inte orkat göra så mycket mer än att slasa i soffan med massa filmer. Hade feber i 2 dagar, men det är över nu. Har t.o.m fått tillbaka smaken och lukten lite, great! Dock fått hosta och halsont -.- höhö.

Var på Nova en snabbis med Halena igår med. Hittade ju ASmycket såklart, men hade inte orken. Fick ju feber mitt i allt, yey. Men snart blir det en ny runda in, det vill jag lova. SHOPPING SHOPPING!

Idag har jag bara gjort nån ärenden i byn. Sen bjöd Halena på kaffe och snack ute i solen. Maria och världens sötaste Liam och Nellie kom också upp och ruska om en^^
Sen stack jag hem, städade lite och slasa i soffan innan jag begav mig hem till mamma och Kjell där det bjöds på middag och efterrätt, lika gott som vanligt! Fick även lite smågrejor med mig hem som 1 liter Xanté som Kjell köpt :D en klänning och ett "plåthjärta" som man ska ha ljus på. 
Häng och skratt med lillebror och lite BB innan jag stack hem.

Det var väl det hela, tror jag.
Hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback