Men hoppsan!

2011-05-14 KLOCKAN 13:01:47


Igår hade jag och Emma en väldigt mysig kväll :) Jag älskar dig!
Började med att hon kom till mig efter att hon kom in med tåget. Så bjöd jag på lite mat, efter det kaffe och snack på balkongen. Bestämde oss för att sätta på en film innan BB; Honey. Varför är dansfilmer så sjukt jäkla bra? Emma drog även fram en megastor godispåse, yum. Myspys. Blev även att jag tog ett glas rosé, som blev 2, 3, 4.... Kollade BB, lyssnade på musik innan Emma drog. Men.. Jag ville ju inte gå och lägga mig?
Jag började ringa runder vilket resulterar i att jag traskar upp till gamla booret, Johan. Där va lite folk  som inte brukar va där. Denna gången i rätt ålder i alla fall ;) Hade trevligt 1 timme innan dom skulle dra till Hörby, och då drog jag hem.

Sovit riktigt kass inatt. Vaknade först klockan 5 och va pigg? Och då har jag somnat typ 2. Hmm. Sen vaknar jag 10. Är riktigt trött så jag somnar om igen, sover dock för länge!
Jobb idag, 15-24.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback