Mammadag

2011-05-02 KLOCKAN 18:18:23


Har haft en liten mamma dag idag :) Började med att hon hämtade upp mig och vi körde upp till outleten uppe vid CG eftersom hon inte varit där innan så jag ville visa. Ljuger inte om vi gick där i 1,5 timme. Mamma ville såklart ha jättemycket och båda 2 fick med sig lite hem. Jag fick en stor lykta med ljus jag ställt i hallen av mamma :) In på CG också en runda där vi skulle handla lite plus att vi tog en fika. Hämtade även ut ett H&M-paket. Hade fått 2 klänningar av mammi plus att hon också beställt. Dessa 2 klänningar var såklart förstora :( Ska fråga henne om hon kan sy in dom när jag ska hem till dom nu ikväll. Blir nämligen bjuden på hemmagjord thai-mat, underbart!

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback