Jäkla hosta!

2011-05-03 KLOCKAN 23:40:22


Kan inte sluta hosta. Vaknar om nätterna plus kvällarna precis innan man ska sova -.- Kanske ska ta sig en funderare över dom där pinnarna..

Ikväll har jag umgåts med trevliga människor. Först ut en runda till Johan & Nathalie med Matti där Galina, Josse och hennes påg befann sig. Planera lite inför bion vi ska se i helgen, längtar! Har längtat efter denna filmen sjukt mycket. Ska alldeles strax resevera till oss plus lillebror. Fast & Furious 5! Helt underbart att den äntligen är här, haha :) Eftersom jag är så pank^^ får jag en biljett av söta Mattinen. Han fick nämligen gratis-biljetter utav sitt jobb. Vissa dom har det bra. Efter en timme stack vi hem igen, Matti lämnade av mig, sen fick jag besök av Jenny och Conny. Snack, honungsvatten och BB.
Dom stack precis, får väl slänga mig i bingen snart.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback